2010. február 2., kedd

Fokhagymás-kukoricás spagetti

Milánóit ettek a fiúk, de én nem ehetek paradicsomot, meg sonkát. Így kétféle tészta lett.

Milánóit ahogy szoktam, hagyma, fokhagyma, gomba, sonka, most kukorica is ment bele, oregano, bazsalikom, petrezselyem, kömény, zsálya, rozmaring, cukor, só, paripüré... Kb ennyi:) Összerotty, és mehet is a tésztára.

Tészta. SOHA nem tudtam tésztát főzni. Mindig szotyi lett, összeragadt. Aztán láttuk a tévében a P.nzani reklámot, amikor a néni elfelejti a tésztát, de az nem ragad össze. És télleg nem! Még én se tudom összeragasztani! Vegyetek P.nzani tésztát:D

Magamnak a következő "szósz" készült: kb 1 dl olívaolajba tettem 3 gerezd összenyomott fokhagymát, sooook petrezselymet, kukoricát, fehérborsot, kis kurkumát, tárkonyt, meg bazsalikomot. Jól összepirítottam, és összekevertem a tésztával. Nagyon finom lett, máskor is csinálok ilyet:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése