2009. november 29., vasárnap

Zöldbabos-répás csirke wokban, steakburgonyával

Adott volt a csirkemell, meg egy fél zacskó mandula, így ehhez keresgéltem recepteket.

Végül a következő sült ki belőle: wokba tettem egy kevés olívaolajat, ezen megpirítottam a fél zacsi szeletelt mandulát. Kiszedtem, félretettem. Kb fél kiló csirkemellet nagyobb csíkokra vágtam, ezt betettem a wokba, és addig sütöttem, amíg szép barna nem lett, majd félretettem ezt is a mandulához. 2 gerezd fokhagymát hajszálvékony karikákra szeltem, ezt tettem az olajba, pár másodpercig kevergettem, hozzátettem kb 20dkg zöldhüvelyű babot, és 2 nagy sárgarépát, amit előzőleg vékony karikákra vágtam, majd felöntöttem kb 2,5 dl kockából főzött húslevessel, lefedtem, és hagytam, hogy párolódjon. Közben kb 1,5dl húslevest 3ek szójaszósszal, 4 tk keményítővel és 1 ek olívaolajjal elkevertem, félretettem. A krumplit meghámoztam, nagyobb cikkekre vágtam, sütőzacsiba tettem, tettem hozzá egy tk olívaolajat, sót, borsot, kakukkfüvet, bazsalikomot, lezártam, összeráztam, és mehetett is a sütőbe. Közben a zöldség megpárolódott, még kicsit ropogós maradt, besűrítettem a keményítős cuccal, visszaraktam a husit, meg a mandulát, összerottyant ezzel is, és máris kész.

Nagy sikere volt, még a zöldségeket teljesen elutasító fiam is nagy hévvel ette a zöldbabot, emg a répát:)

Recept: www.vital.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése