2010. január 22., péntek

Melinda zöldbabos husija

Olyan receptet kaptok, amit én meg se kóstoltam:D Sznek viszont ízlett, és reklamált, hogy nem tettem fel ide:)

Volt itthon pár szelet sertéscomb, és azon gondolkoztam, mit csináljak belőle, amikor Melinda barátném megdobott ezzel a recepttel. És itt jön a bibi:D Kétszer írta le nekem, egyszer meg is főztem, de mindig elfelejtettem elmenteni, így megpróbálom fejből, mert ég az arcom még egyszer megkérdezni:D

Szóval a hússzleteket lisztbe kell forgatni, és hirtelen megsütni forró olajon, majd kiszedni. Ugyanezen az olajon szalonnát, hagymát (?) pirítani, aztán bele zöldbab (nekem ceruzababom volt), paprika (rendes, nem őrölt), paradicsom, meg a husi, annyi víz, hogy éppen ellepje, só, bors, és fedő alatt puhulásig főzni, aztán tejfölt bele, és tádááámm, kész is:D Krumplit sütöttem hozzá.

Melinda kérlek, ha valamit elbaltáztam, jelezd:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése