2009. december 4., péntek

Juhtúrós csirkemell hagymás tört krumplival és párolt ceruzababbal

Ez a szerdai vacsoránk volt, volt a hűtőben egy lejárós juhtúró, azzal kellett kezdeni valamit. Roppant egyszerű a recept, és nagyon finom.

Olajon megpirítottam egy haaatalmas fej hagymát, meg két gerezd fokhagymát, apróra vágva ofkórsz. Amikor megpirult szépen, hozzátettem a vékony csíkokra (vagy kockákra, ki hogy szereti) vágott csirkemellet, és szép világosbarnára sütöttem. Mikor megsült, ráöntöttem az összetört juhtúrót (25dkg), borsot, kaprot bele, és kevergettem, míg a túró szépen ráolvadt.

A krumplit meg apró kockákra vágva megfőztem, közben, pici olajon sook hagymát ( aki még nem jött rá, szeretem a hagymát:))) ) pirítottam, vékony negyed karikákra vágva, mikor kezdtek barnulni, tettem hozzá egy ek cukrot, ez szépen rákaramellizálódott, hozzáöntöttem a krumplit, és villával összetörögettem, kevergettem.

A ceruzababot, pici olívaolajjal elkezdtem párolni, aztán felébredt Lilla, otthagytam, és szénné égett. Ezt ne csináljátok utánam:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése