2009. december 7., hétfő

Nesze nektek: husi!:)

Ma nagyon gyors vacsoránk volt, de finom lett.

Adott volt kb 30 dkg csirkemell, és hogy én nem ehetek tejet meg tojást Lilla miatt újabban.

Ez sült ki belőle:

Fokhagymás húsgolyók köményes-mustáros krumplival, bébirépával és brokkolival, valamint csípős paradicsomos mártogatóval

A husit kisebb darabokra vágtam, és egy nagy hagyma, valamint két gerezd fokhagyma kíséretében bedobtam az aprítógépbe, és finomra daráltam. Tettem hozzá mustárt, olívaolajat, zabpelyhet, hogy kicsit lötyisebb fasírtállaga legyen, sóztam, borsoztam, tettem bele pici lenmagot és hagytam állni. 15-20 perc elég neki, nekem 1,5 órát állt, mert éppen nem értem rá vele foglalkozni.
Közben bekapcsoltam a sütőt, és elővettem 3 sütőzacskót. Az egyikbe ment a brokkoli, meg a bébirépa, némi só, meg egy kis olívaolaj. Lezártam, jól összeráztam, ez lett a tepsi egyik sarka. A második zacskóba apró kockákra vágott krumpli került pici grillfűszer, egy ek mustár és egy kis olívaolaj társaságában. Ezt is jól összeráztam, tepsi másik sarkába tettem.
A harmadik zacskóba az időközben formázhatóvá duzzadt husis masszából készült ici-pici golyócskákat tettem, itt figyelni kell, hogy ne érjenek össze a tepsiben. A forró sütőben sütöttem 20 percet. Közben egy kis doboz paradicsomkonzervet, kb 2 ek vizzel, egy k erőspistával, cukorral, oreganoval, bazsalikommal összeforraltam. 20 perc után kivágtam a zacsikat, és még kicsit pirítottam a dolgokat.

Azt mondják egy étel annál egészségesebb, minél színesebb... Hát akkor ennek nagyon egészségesnek kell lennie:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése