2009. december 4., péntek

Lazannye vagy lazannya?

Sose tudom, hogy kell ezt mondani:) De ez volt a mai vacsoránk. Délután összeraktam, és amikor hazajöttünk a Mikulás-ünnepségről, csak betoltam a sütőbe. A vadizsír Pataki Európa tálamban:) Ami olllyan széééép:)

Szóval. Legújabb felfedezttem a Tesco színes lasagne tészta. Durumtésztáról van szó, és a dobozon lévő utasítás szerint elkészítve gyönyörű, könnyen kezelhető tésztát kapunk, pont megfelelő puhaságú, nem szakad, nem ragad össze, és nem utolsósorban nagyon jó áron van, 200valahány forint volt a 15lapos csomag.

A szószt magam terveztem csinálni, aztán eszembe jutott, hogy azért akartunk lasagnet enni, mert van két Milánói alapunk. De erre gondolom nem vagytok kíváncsiak, azt a zacskón is el tudjátok olvasni, hogy készül:) Leírom inkább, hogy csináltam volna, ha...

Olívaolajon hagymát pirítok, hozzádobom a a vékony csíkokra vágott sonkát, gombát, és addig párolom, míg a gomba a levét el nem főtte. Utána jó bőven felöntöm paradicsomszósszal, és fűszerezem: pici só, bors, oregano, bazsalikom, tárkony, rozmaring, zsálya, petrezselyem, és: cukor! Én régen mindig itt rontottam el, és nem lett az igazi a szósz, mert el nem tudtam képzelni, hoyg cukrot tegyek bele:) Ezt jól összerogyogtatni, és kész is.

A rétegezett tészta tetejére nálam most mozarella került, de mivel nem fedte le teljesen, így a hiányzó részekre tejfölt csepegtettem.

Jó lett:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése