2009. december 29., kedd

Ömlesztett sajt

Na azt pl nem ehetek. De az elmúlt időszak ételeit ömlesztve fogom beírni, most csak gyorsan, esetleges ötletadónak, receptet csak igény esetén.

A karácsonyi menü citromos tárkonyos csirkeraguleves volt, másodiknak vörösboros gyümölcsraguval göngyölt csirkemell baconbe tekerve 3 színű krumplipürével, és Sz jóvoltából feketeretkes almareszelékkel, a desszert pedig gesztenyepüré, Hulala tejszínhabbal (ami hiba volt, mint kiderült, mert ebben is van tejfehérje, Lilla be is durrant rendesen).

25-26án vendégségben voltunk, 27én maradékot ettünk:)

Tegnap zöldborsófőzelék volt főtt tojással, ma ennek a maradéka, meg zellerfasírt, vacsira is ez a fasírt lesz, csak barnarizzsel, meg párolt zöldbabbal. Illetve ma még sütöttem gyönyörű, illatos, ropogós kifliket meg zsemléket, és abból uzsonnáztunk még melegen. Nyamm.

Ma sütök még egy tej- és tojásmentes gyümölcsös kalácsot friss ananásszal és almával.

Pont:)

És egy kérdés:) Tudja valaki, hogy lesz nekem (illetve Sznek, én nem eszem sertést:)) szép, ropogós malachusi az asztalomon szilveszterkor? Hogy kell elkészíteni, milyen részét kell venni, sose csináltam még malachusit:)

Köszi:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése